dijous, 28 de juny del 2007

Punt i final

Això ja s'ha acabat!...., dissabte agafaré el vol que em torni cap a casa i espero arribar-hi entre les 8 i 9 del vespre.

Tot plegat ha anat força bé. Com a valoració final, només vull dir que vaig començar el blog dient que aquí no m'hi veurien pas a l'hivern i ara acabaré dient que: vés a saber!. D'alguna forma, m'he quedat amb les ganes de conèixer com és aquest país en el seu estat natural....... [ si ja deia jo que tantes hores de sol no podien acabar bé de cap manera :p ]

**********************************************************************************
**********************************************************************************




....en el moment en què he acabat de fer l'equipatge m'he donat compte de tot el temps que he perdut; la maleta estava buida.

**********************************************************************************

3 comentaris:

monRa69 ha dit...

Bon viatge suomilleidata

Guille ha dit...

els viatges d'anada i tornada sempre acaben bé. bon retorn i no et tajis en diumenge...

mendu ha dit...

sempre queda un buit quan marxes d'un lloc. Per sort tornar a casa sempre n'omple un de més gran.

Bona tornada i vigila amb els aurracans:p