dimecres, 9 de maig del 2007

Ruohosipulimaksapasteija

Hola que tal!!

Despres de passar ja més de dues setmanes per aquestes terres suomieses ha arribat l´hora de començar aquest blog explicant vés a saber què de vés a saber on.....

Durant aquests dies, el que m'ha quedat més clar és que aquí a l'hivern no m'hi veuran lo pèl ;p, almenys en una estada llarga com aquesta. Només cal veure com estan aïllades les cases per donar-se compte del fred que hi deu fer. Tot està doblat. Dues portes de fusta, dues finestres de vidre,..... clar que amb això, lo que s'aconsegueix és que la diferència de temperatures entre a dins i fora sigui bestial, la qual cosa també explica perquè a tots els restaurants de gran capacitat ( rollo menjadors universitaris) o fins i tot a les facultats, hi hagi un gran espai reservat pels penjadors,... segur que a l'hivern van tapats com a cebes !

Ara mateix ja puc dir que estic plenament instal·lat. El dia que vaig arribar, el meu jefe em va venir a buscar al aeroport, em va acompanyar al pis i em va ensenyar tot lo necessari per sobreviure al campus; fins i tot em va portar a un super perquè pogués comprar algo pel sopar i esmorzar; del super, però, només em va ensenyar on estava la secció de les cerveses :p ,... es va enrotllar bastant,.... és un bon paio. Pel que fa el pis, el comparteixo amb un japonés i un noi de l'India que no el veig gaire. Només se que cada dia per sopar es prepara uns mejunges a base d'unes llenties indies que fan molta pudor...., tots dos són força simpàtics per això. Al japonés li va fer molt gràcia ( no se perquè ¬¬ ) quan li vaig explicar que a Barcelona anava amb els de la facultat a dinar a un restaurant japonés i que menjavem katsudon, yakisova, curry..... suposo que li deuria portar records, perque ja fa més de vuit mesos que està per aquí.
Per que pugueu veure on intento dormir, aqui poso una foto cutre d'una part de la meva habitació.





De moment encara no he rodat gaire, degut en gran part al vent gelat que ha estat fent aquests dies. T'asseguro jo que et passaven les ganes de fer el guiri quan sorties de casa.... Ara mateix les temperatures comencen a pujar i, més o menys, podríem dir que ja estem a la primavera ( +10 ºC).



Pel que fa a la vida al campus, està resultant sent força tranquil·la, l'única excepció van ser els dies del pont de maig. Si, es veu que el 1 de maig és molt celebrat per aquí, sobretot pels estudiants. Es vesteixen amb una espècie de mono de mecànic de colors i es posen un barret de mariner per celebrar que ja han acabat les classes,... o vés a saber què, la qüestió és anar borratxo tot lo dia.
Aquí poso una foto del 'pati' central del campus on hi havia estudiants fent el suomi bebent i fent jocs. Al fons s'hi pot veure l'edifici principal de la universitat que va ser construït per un arquitecte finès bastant famós, poca broma.



Bueno, com podeu veure no es pot dir que tingui fotos molt maques, però de moment és lo que hi ha, tot arribarà. Per acabar us deixo una foto, més maca, de la badia d'Espoo, que de fet és la ciutat on estic, i on s'hi pot veure més o menys on està situat el meu pis (seria per allà prop dels edificis de l'esquerra, darrera dels arbres).




Ah!, i ja no m'enrecordava, el nom raro del post correspon a una espècie de patè de salmó ( almenys és el que jo crec), però vaig flipar al veure lo llarg que era, has d'agafar aire tu..... ruohosipulimaksapasteija.




15 comentaris:

mendu ha dit...

Olé olé! molt bé, visca el blog!! (ha funcionat oi la tàctica bombardeig-de-mails? jeje:)

per cert, què vol dir bocamat?? eniguei...

veig que fot un fred que tela eh! però amb un paquet de pringles, tot passa:) (hauriem de fer l'estàdistica de quants becaris que són fora tenen un paquet de pringles a l'habitació, crec que seria molt alta!)

i què, et vas tajar a la festa de l'u de maig? benu, ja aniras explicant coses, q per aquí tot segueix igual de pero-que-raro-no? ;)

Anònim ha dit...

Subscric (en LaTeX seria així _{subscric}) lo de l'olé olé olé pel blog! De fet, amb el flx haviem pensat passar a tactiques de bombardeig d'email més automatizades, si no veiem cap millora par la teva part. ;-)

Per celebrar lo del blog i que al Tonirlrrlts encara no li ha passat res, anirem al qq a fer un curry. mmmmmmmmm.
I com que avui no ve el flx, farem uan wii , si es pot.

Jo el que trobo que segur que és un clàssic dels becaris en estada temporal és el petit detall del rotllo de paper de vàter, a ma. Com a mínim dels becaris en estada que conec que fan blogs. ;-)

Suposo que fa el fred que deixa de fer aquí. Avui han florit els fruits grans.

Guille ha dit...

:D

jo també tenia una tub de pringles que vaig comprar el primer dia i es va estar voltant per allà fins a la fi dels temps(a veure si trobo una foto que ho provi). Com que passa tant desaparcebut al final hi guardava la pasta :P

bien, bien! un blog per dir-hi bestieses :P. Així no t'anyores tant de ... va que no ho diré!

AU! que vagi bé

XD

Boc Amat ha dit...

Si si, al final no m'ha quedat més remei que fer el blog, no podia aguantar més 'sentir' com deieu d'anar al qq cada dia.... que per cert haurieu d'avisar a la I algun dia, que després d'aquell video tant maco, segur que teniu molt a parlar jeje...
i parlant de pringles... ara mateix m'he acabat el pot :p... per cert Pau, molt observador amb lo del paper de wc......
Lo de bocamat és simplement un nom que faig servir: Boc Amat, bé, estrictament seria cavaller Boc Amat ....... ;-)

Anònim ha dit...

Ei! jo subsubscric aixo del ole ole ole. I tambe confirmo el que ha dit el pau del kiku, es a dir que em anat i he fet un curry en el teu honor!! i despres unes wii on el pau m'ha apallissat escandalossament!
Ah per cert no se si us n'haureu adonat pero tinc internet a barna! acabada de posar (el paiu de telefonica ma cobrat 60 euros per 1'5 minuts de feina cronometrats!)
No re! que si vols que et compri algun comic per no acumular ja mo diras! jo encantat!

P.D. Pau com es que no has escrit una anada de la olla?!

Anònim ha dit...

kin, no pressionis, no pressionis...

Però per matar el temps un sempre pot surfejar la teranyina digital,

http://www.thisisbroken.com

Ah, Marc, per cert, que se sàpiga, ni l'au ni l'eu han anat al Bulli. Crec que el Tonirlts i el Guillem s'acabaran abans Las Uvas de la Ira que no pas aquestes dues entraran per la porta gran (ja ho ha de ser ja) del restaurant de cala Montjoi.

Anònim ha dit...

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Escandinaus! Quina penya mes xungaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. No sabries dir qui es mes social, si un escandinau o un salmo

Klem

mendu ha dit...

només tinc una cosa a dir:
na-no-flub...

she's fool!

per cert, les paraules del word verification semblen ben bé allò del paté de salmó;)

Boc Amat ha dit...

Jo encara diria més, fucking fool!!!!!!!
Per cert Pau, m'ha molat el teu suggeriment, ;).... , van publicar el teu microrelat al qwerty??, sinó posa'l aquí!! .. i ja que parles de las uvas de la ira t'he de confessar que al final me'l vaig comprar :),... però encara més al final,.. no me'l vaig endur :(

Toni, merci però no caldrà de moment, aquest cap de setmana ve l'Anna i ja li encomanat que em porti alguna cosa :)....

un salmó, dos salmons, tres salmons, quatre salmons,...... i un salmó!!

arreveure (näkemiin)

Anònim ha dit...

Uhm ¬¬

Anònim ha dit...

Jajaja!

Mooolt bona Flx, la wep. El fill del thetower s'ho curra, veig. Això sí, la foto és lo millor. Nanoflub... el google dóna 0 hits ;-).

Marc, les coses segueixen igual. L'altre dia el Flx em va obligar a anar a l'fnac i vaig haver-me de comprar un llibre de l'Steinbeck. Si vols que t'envii Las Uvas per correu, ho dius! No hi ha ningú que se l'acabi :'( sniff-sniff.

Endevinalla: si havui han vingut a dinar el Jaume i el Rodrigo, on hem anat a dinar?

mendu ha dit...

jo ho sé, hip! (em torna l'all! però no és de braves;)

volem nous posts!!

Anònim ha dit...

volem nous i posts nous!

mendu ha dit...

ostres! m'he fixat que has canviat el nom del blog, seguint la recomencaio de l'hombrepau, jeje:)

x cert, avui l'au m'ha preguntat per tu... li he passa't el link del blog! jaja:) (es, evidentment, conya:)

Boc Amat ha dit...

més et val que sigui conya perque hi sortiriem tots ben mal parats,..... algun dia d'aquests ja li enviare un email a la tipa esa pero que raro ( li vaig enviar un la primera setmana, no es pot queixar)....

dema aqui es festa i divendres es pont i com que ja fa bo ho aprofitare per rodar. Ja fare un nou post quan torni,...
bon cap de setmana, jeje....