dilluns, 21 de maig del 2007

La Nit Blanca

I tocaren les 10, les 11, les 12..... i la negra nit no apareix. Com podeu veure en aquesta foto, així són les nits de Helsinki ( l'edifici és la catedral ), i això que el cel estava una mica tapat.

Fotografia de Helsinki passades les 11 de la nit.

Aquesta setmana passada, aprofitant que hi havia dies de festa i que feia bon temps vam anar [ amb l'Anna, que va venir dijous passat :)] a rodar una mica pels voltants de Helsinki.


Nuuksio és un parc nacional bastant important de la zona d'Espoo. És molt gran i hi ha moltes rutes a fer on és molt fàcil perdre't. A diferència de tota la planura present per tota finlàndia, aquest parc una certa rugositat... si, jo diria que és una superfície superrugosa amb un exponent de rugositat de 1.5 ;p....
A banda d'això, hi ha molts llacs, boscos..... de fet, tota finlàndia és com un gran bosc on la gent s'hi ha fet lloc per poder-hi viure.






Entrada al Bosc Vell de la Comarca d'Espoo.


Llac del Parc de Nuuksio



Hi ha tanta fusta que la pots agafar lliurement per coure't el teu jalo


I parlant de fusta, un altre dia vam anar a Porvoo que és famós per que pràcticament totes les cases són fetes de fusta. També és famós per una església del segle XIV que ha patit moltes desgracies i que malauradament, l'any passat va ser cremada per una colla de vàndals; val a dir per això, que s'ho deurien passar bastant bé aquests també.... .. ara mateix s'està reconstruint.


Vista de Porvoo


I finalment, poso una foto que vaig fer en una illa que vam anar i que temps ha havia estat un fort marítim militar de defensa.

En un forat al terra, vivia un hòbbit.......


Bé, com podeu veure, han aparegut unes noves seccions al blog. Per estrenar la secció d'enllaços, hi poso un link a la pàgina del grup de música del meu jefe. És el que toca la guitarra i no canta. També s'hi pot descarregar alguna cosa...... I la secció Memoràndum no té res a veure amb Suomi, però mostra com també de tant en tant m'avorreixo ;) ..... no res, són fragments de pelis i series que han de ser recordats.

näkemiin

13 comentaris:

mendu ha dit...

uaala! que friki! sembla q estiguis ben bé a la terra mitja;) estic segur que en comptes d'aprendre finès, estàs aprenent elfic avançat, jeje:)

i la web del teu jefa mola catxo! que frikon tb! l'au li entraria enveja si la veies, i voldria fer un grup de música: Au i los Taroncitos queraros, es dirien;)

apa, molts records i a passar-ho bé!!

mendu ha dit...

la i era y ;)

Anònim ha dit...

Jaja, molt bo! I la casa del terra, genial. Espero que tingués tres rebosts. (És difícil de dir rebosts.)

I, parafrassejant-me (això els sonarà al Guillerm i al Flx), he vomitar-hi algo, al teu blog, per fer-li honor i festejar-lo. I perquè tinc una simulació descontrolada a la que no vull mirar-li les tripes abans de dinar, no fos cas que em saltés una excepció:

Zaratustra baixà de la muntanya i digué, "Anem al Quicuxan, que després he d'anar a l'illa a comprar-me una camisa", i tots vàren reconèixer que tenia raó i van acotar el cap, es van mira els peus i, com si els hagués tocat amb la ma el mateix Guido van Rossum, van pensar, "Ara que ja sé python, em compraré el Ruby Cookbook i xalaré com un becari a l'illa de les amazones Elsa Pataki". Acte seguit, s'obriren els scripts i tots vàren (altre cop aquesta forma verbal) fer una crida a time.wait(while havingLunch()), i van picar la T50/30 (50 vegades vaig al qq i 30 de les 50 vaig a l'fnac i compro un llibre de Lisp amb probabilitat p).

Així que, atent als últims crits endogàstrics prèvis a la primera deglució, envio el post i desxifro bxkaww i escolto el Minoria Absoluta, on parlen de les eleccions que tu t'estàs estalviant.

Ah, mendu: "i".replace("i","y")

mendu ha dit...

serà així no?
"y".replace("i","y")
o pude es ruby això? ;)

Anònim ha dit...

NO. És com deia jo. És absurd voler canviar una "i" d'un objecte "y", per una "y", ja que l'objecte "y" no té cap "i".

En canvi, jo deia que de l'objecte "i" canvièssis les "i"s per "y"s, cosa que sí que té sentit.

blink!

Guille ha dit...

medicar al pau es com navegar contracorrent en un riu de lava en un raid fet de fulles de palmera cocotera, te l'avantatge que no cal que diguis el banyador en cas de naufragi.

en fi... hem anat a l'fnac, hem menjat pollo frito, i el nen f ha dit guarrades sobre makis de piladephia. A més ens volien enredar com a xinus dient que només hi havia taules petites... QUI ES PENSEN QUE SOM! si ens coneixem el local millor que ells!

tu que tens nits blanques, aprofita avui per mirar la ocultació de Saturn (19:30 UTC) i la posterior reaparició per l'altra banda (20:30 UTC). Aquí està obfuscat, com el serrell del fdpu i el codi de mosen paus.

bonanit! (fotet, jeje)

Boc Amat ha dit...

Molt be, molt be,.. ja no recordava com eren les freakyPaurafrassejades ;)... fan apujar el nivell freak del blog, això sempre està bé...
Guillem, no podré veure ni saturn ni satarn pq tambe esta tapat per aquí o sigui que nanai nanai..... i parlant de musica, segur que el single de los Au seria algo aixi com "But How was strange".... ¬¬ no res, pero la manera de no notar la llum de la nit es dormir begut, sota la taula i anar contant: un qqfnac, dos qqfnacs, tres qqfnacs...... doncs, Salut!!
vaig a veure un House, per cert Felix, merci per les series i pelis, m'han salvat d'un suicidi com a minim ;p

Anònim ha dit...

EEEEEEEEEh nen!
veig qe tot va be per alla finlandia. Tu no notes a faltar el pernil?
Stor Klem

Boc Amat ha dit...

Eiii Ramon!!!! almenys estem mes o menys igual de pringats... pero ara que parles de pernil, els meus pares van venir aquest cap de setmana passat i em van portar bastanta cosa d'embutits... nyam nyam.....

mendu ha dit...

jo quan penso que tornaré a estar-me dos mesos i mig sense pernil i sense res de porc!! buff!!

jeje, sí, a mi les sèries tb em van salvar d'apuntar-me a algun grup(uscle) terrorista d'alguna (o de les dues) bandes;)

no tinc sèries per aquesta vegada... perill!! jeje, no, es conya, tinc 24, que no sé si està bé, però vaja... enigüei...

ala, a cascal.la!

Anònim ha dit...

ejem!

Anònim ha dit...

anònim: fote't una ricola.

Flx, oi que va sent hora de començar a amenaçar al Marc que si no hi ha un altre post, li omplirem el blog de bajanades?

Qui avisa no és traïdor. ;-)

mendu ha dit...

hombrepau, trobo que tens tota la raó del món! jo crec que opts fer un comment amb algun tros de codi en ruby on rails o tippexsemblant;)

que tal marc?? com va?? la feina be?? t'avorreixes molt o la gent d'alla es simpatica? t'has començat a llegir el llibre dels suicidis??? ;)