dijous, 31 de maig del 2007

No hauria de ploure.........

..... perquè sinó acabes fent tonteries com aquestes [lo millor és el soundtrack, o sigui que atents a la música]:


.... si ja ho se, és molt freaky (diria que rotllo-freaky-Ramon ;p)... però que hi vols fer tu...


Bé, hola de nou (això intentarà ser més serio). Potser semblarà que només escric algo en aquest blog quan rebo certa amenaça ( ja sigui via email o comment) per part d'alguns gamberros :).... però no us ho penseu pas, és pura casualitat....¬¬
La veritat és que des de l'últim post no és pot dir que m'hagi mogut gaire. Ara ja estic en un plan bastant rutinari on l'única emoció del dia és saber si el dia serà un ice-cream day o no; és que després de dinar s'acostuma a anar al super i comprem un gelat..... que vols fer-hi, no tenen fnac.

A la feina hi estic força bé, el Tapio ( és el meu jefe, no val a fer conyes) és molt tranquil i no dona molta canya. A part, s'hi treballa bastant bé. Tot en general està molt ben organizat: al tercer dia d'estar aquí ja tenia el codi per entrar caps de setmana i un rètol amb el meu nom a la porta del despatx.... igual que a Bcn tu... també s'ha de dir, que són més poca gent, però quan les coses estan ben fetes.......

Aquí va una foto de l'entrada al departament (està feta fa unes dies quan encara feia fred, per això vaig tant tapat)




Aquest cap se setmana llogaré un cotxe per anar a rodar, a veure si la setmana que ve puc posar algo més interessant. De moment i per acabar, deixo una foto que em va fer certa gràcia. És un gran joc de paraules......




Salut!!!


13 comentaris:

Anònim ha dit...

Tiu, estas per Helsinki per StJoan?Pq jo si
Klem

Anònim ha dit...

per cert el video m'ha molat..jajajaja! a 'favourites' vas

Boc Amat ha dit...

Doncs suposo que si, no sabia si anar a algun lloc, pero si tu estas per aqui em quedare... per cert tambe hi haura l'au.....

Anònim ha dit...

Tu tranqui, si has de marxar marxa.Jo ja he parlat amb el xit i ja esta tot planejat..jjejejeje

mendu ha dit...

frikiiiiiii!!

mola molt el video!! podeu fer una guerra entre el teu roboballmonster i la grapadora assassina del ramon!! jaja:)

mmmh, quin santjoan mes romantic: xit+ramon+marc+au!! jaja:)) 3x1!!! brrr!! quin iuiu!! :p

apa, a cuida's!!

Anònim ha dit...

Bé! Així marcgrada (noteu la c). La veritat és que entre les pelis del Ramón i les teves, m'estic quedant anonadat, com si vingués d'un seminari de l'au presentat pel casademunt i amb preguntes del sancho i del vives (aquesta última amb un volum que gairebé roça la definició de crit o bramul).

Ara que el flx se n'anirà allà on no hauria d'anar ningú, suposo que la competència de blogs ja serà d'altura i, como dijo Josefina un dia que estava más lúcida que de costumbre, M'hi hauré de dedicar a nivell professional.

Anònim ha dit...

ei!

Boc Amat ha dit...

..Per cert felix, quan marxes??
ja sap l'Au tot el meollo que tenies entre mans (lo del contracte s'enten)??
anla sanlut!!

mendu ha dit...

jaja! no, encara no ho sap;) ho sabra quan torni, toooma!!

doncs mira, ja marxo aquest diumenge!! a passar calor tiuu... ja informare:)

records!!

Anònim ha dit...

qe es aixo del contracte??

mendu ha dit...

res, que el tiu de telaviv em fara un contracte d'un any;)

x cert marc!! ahir vai passar per l'fnac i vaig veure l'utensili que has fet servir al video!! jeje, em partia el cul jo sol allà al mig de la secció de fotografia;)

ala, a passar-ho be! demà torna l'au de paris... a veure si no li han tirat gaires tomàquets:))

salut!

Anònim ha dit...

Si l'Au descobreix aquest bloc (noteu la c), la Facultat de Física de la UB s'obrirà en dos, com la Josefina la nit de noces, i el terra tremolarà com si el Tarón hagués comprat el kamasutra.

En fi, que només volia comunicar-li al Marc (noteu la c), que el dilluns, que era festa a BCN, a les 10.03h de la matinada, amb la ressaca d'haver anat a veure Piratas del Caribe 3 sense haver mamat i sense un iPod nano, el torniririrlts em va enviar un sms que deia això: "Fnac callao :D".

Sorprés, he googlejat la solució.

Boc Amat ha dit...

jaja, que cabron el toni :), n'hi ha que estan de sort....